Blog

Mire használjuk a súlyozott takarót - top 10 tippünk

2022.03.14 15:26
Mire használjuk a súlyozott takarót - top 10 tippünk

A súlyozott takarót nem csak alvásra használhatjuk, bár kétség kívül abban verhetetlen. A több éves használat és kutatás megtette hatását, nekünk ez a 10 kedvenc tippünk. Hogyan is és mire használd a Móka és Zen súlyozott takarót:

 

1. Esti lecsengés, olvasás, tévénézés. A jó alvás részben az esti rutinnal kezdődik. Sokat jelent, ha már fekvés előtt bekuckózol egy jó könyvvel, vagy az épp aktuális sorozatoddal a súlyozott takaró alá. igazi kikapcsolódás

2. Mi - igyekszünk! - naponta meditálni. Főleg kezdőként nagyon nehéz a figyelmünket kordában tartani, ebben sokat segít, ha magadra terítesz - én a hátamra szoktam, más az ölébe veszi - egy súlyozott takarót. 

3. fogorvos - a fogorvosi kezelés sokaknak (főleg szenzorosaknak, szorongóknak) egy nehéz helyzet, van hogy ráadásul akár egy órát is a székben kell tölteni. Aki fél, vagy nehezen viseli a kezelést, annak ajánljuk a súlyozott takaró használatát. Külföldön sok fogászati rendelő használja.

4. utazás során - autó, vagy repülő úton. Nem csak a gyerekek - de ők főleg - rosszul viselik az utazás kényelmetlenségeit, kiszámíthatatlanságát. A mi súlyozott takaróink olyanok, hogy nyugodtan el tudod vinni őket, akár egy kézipoggyászban is. Sok ügyfelünk számolt be már világjáró súlypaplanjáról.

5. munka - monoton és unalmas munka során. Van aki nehezebben kezeli a monoton munkát, vagy nehezebben koncentrál hosszasan, vagy csak stresses a munkája, az időlegesen használjon súlyozott ülősúlyt.

6. ovis alváskor - a gyerekek sokszor nehezebben alszanak zajban, nem otthoni környezetben. Az ovis alvás sokaknak nehéz és ott még csak lehetőség sincs egyéni trükkök használatára az alváskor. A mi súlyozott takarónk kicsi, egy váltáskába belefér és sokan használják az oviban, így segítve a gyermek elalvását

7. pszichológiai ülés közben - sok pszichológus vásárlónk számol be arról, hogy gyakran használja ülés közben a takarót.

8. Suliban - segíteni a 45 perces üléseket, a koncentrációt nem csak gyógyszerrel lehet. Az ülősúly, vagy a mellény kiváló segítség, amelyet pont egy órányi időre lehet használni.

9. menopauza alatt - a premenopauza és maga a menopauza a hormonális változásaival nem kedvez az alvásnak. Segítse az alvását súlyozott takaróval. Mi a súlypaplan mellé tanácsokat is adunk, amely további tepekkel segíti a jó alvás visszaszerzését.

10. reggeli ébredéskor - sokunknak nehéz a reggli ébredés, az átmenet az alvásból az ébrenlétbe. Ha valaki nehezen ébred, érdemes még az ágyban bebújni (bent maradni) a takaró alatt, olvasni egy picit és hagyni a testünket aklimatizálódni 10 percig mielőtt felébredünk. Sokkal jobban indul így a nap.